Betöltés circle

LEGGYAKRABBAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Hol tudom a tortát átvenni?

Az Édes Város egy online platform, ahol Budapest legkiválóbb cukrászdáit gyűjtöttük össze.
A személyes átvétel abban a cukrászdában történik, ahol a tortát készítik. Válaszd ki a kívánt tortát, a kurzort vidd a helyszíni átvétel mellett található i (info) jelre. Vagy nézd meg Kínálat --> Cukrászdák menüpont alatt mely cukrászdákkal dolgozunk együtt.

2. Hogyan tudok átvételi időpontot kijelölni?

A termékoldalon kattints a "Megrendelem" gombra. Miután a termék kosárban van, a kosár oldalon lesz majd egy kis naptár, itt tudsz majd kijelölni időpontot. Dátumot előre is kijelölhetsz, akár következő hónapra is.

3. Mikor érkezik a tortám?

A megrendelt torta érkezésének pontosabb idejéről a szállítás napján 11 órakor automata e-mailt küldünk. Futárunk az e-mail-ben megadott intervallumban fog érkezni.

4. Tudok-e mára rendelni?

A "Mikorra szeretnéd?" menüpont alatt jelöld be, hogy "Mára" és látni fogod a szortimentet, amit a mai napra is meg tudsz rendelni. Ha itt már nem találsz termékeket, abban az esetben már nem tudunk mai napra szállítani neked.

Ha nem találsz olyan tortát amit szeretnél, akkor nézz körül a Bolo.hu oldalon!

5. Egyedi ajánlatkérések

Amennyiben nem találtál a torták között olyat, amilyet rendelni szeretnél, egyedi kérésed küldd el nekünk e-mailben a hello@edesvaros.hu címre. Add meg, milyen egyedi igényeid vannak, mikorra szeretnéd a tortát, hány szeletest, milyen ízesítést, milyen egyedi dekort. Ha esetleg tudsz, csatolj képet is az elképzelésről. Kollégánk körbeküldi cukrászdáinknak a kérésed és 1 napon belül ajánlatot küld.

6. Rendelés leadása telefonon

Mivel mi egy webshop vagyunk, így rendelést telefonon felvenni nem tudunk. Amennyiben elakadsz rendelés leadása közben, és kérdésedre a GYIK-ben sem találod a választ, kollégáink készséggel segítenek telefonon.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

A termékoldalon kattints a "Részletek és vásárlás" --> "Megrendelem" --> "Kosár oldalra" gombra.

Miután betetted a terméket a kosárba, néhány alap információ megadása után (név, email cím, szállítási hely és idő) kattints a fizetés gombra. A rendelés leadását követően a cukrászda a megadott időpontra elkészíti a rendelésed. A megadott időpontban átveheted a terméket.

Nem elérhető a torta a napon, amikorra rendelni szeretnék. Mit tegyek?

A torta több okból nem elérhető: 1. a cukrászda ezen a napon zárva van, 2. a torta elkészítési ideje hosszabb, mint a dátum, amit ki szeretnél jelölni, 3. a cukrászda szabadságon van. A "Mikorra szeretnéd?" menüpont alatt jelöld be, hogy melyik napra szeretnél tortát rendelni, és ott csak azokat a tortákat fogod megtalálni, amik az adott napra rendelhetők.

Ha nem találsz olyan tortát amit szeretnél, akkor nézz körül a Bolo.hu oldalon!

Mennyivel előbb rendeljek?

Átlagosan a torták elkészítési ideje 2-3 munkanap, de vannak tortáink, amiknek akár 5-7 nap.

Továbbá az elkészítési idők a cukrászdák nyitvatartásához is igazodnak, így elképzelhető, hogy a torta, ami még délelőtt rendelhető másnapra, az délután (a cukrászda zárása után), már nem rendelhető, csak 1 nappal későbbre. Ezért érdemes mihamarabb rendelni.

A termékoldalon kattints a "Megrendelem" gombra. Miután a termék kosárban van, a kosár oldalon lesz majd egy kis naptár, itt tudsz majd kijelölni időpontot. Dátumot előre is kijelölhetsz, akár következő hónapra is.

Minden nap szállítotok?

Igen, a hét minden napján szállítunk, szombaton és vasárnap is.

Délelőtt szállítotok?

Mivel a tortáink frissen, aznap délelőtt készülnek el, így a délelőtt folyamán nem tudunk szállítani. Kiszállításunk minden nap déltől indul. Amennyiben mindenképpen délelőttre szeretnéd a tortát, kérheted helyszíni átvétellel, vagy előző napra, hisz a torta egy éjszakát hűtőben tárolva eláll.

Tudok-e megadni időintervallumot?

A vállalható kiszállítás ideje: 12 és 19 óra között.

Egyedi időpont igénye esetén válaszd a pontos időre történő kiszállítási szolgáltatásunkat. Ennek plusz díja 1.000 Ft, amit utólag is igénybe tudsz venni. Ha nem jelölted be és utólag szeretnéd, kérünk jelezd nekünk a hello@edesvaros.hu címen.

Mivel pontos időre szállításaink korlátozott számban elérhetők, ezért ha a kívánt idősáv már nem elérhető,akkor arra az időintervallumra egyedi időpont kéréseket garantálni nem tudunk.

Ennek ellenére kérésed rögzítjük és a rendelések mennyiségének függvényében figyelembe vesszük.

Hol tudok mentességre keresni?

A "Teljes Kínálat" menüpont alatt, a kereső felett kattints a "További szűrők" menüpontra, majd a Mentességeknél tudsz szűrni.

Tudok SZÉP kártyával fizetni?

Sajnos egyelőre nem lehet nálunk SZÉP kártyával fizetni.

Hova kérhetem a kiszállítást?

Hűtősautóval történő kiszállításunkat Budapest közigazgatási határain belül bárhová kérheted. (Itt találhatod a szállítási díjainkat.) Egyedi kérés esetén vagy ha nem találod az irányítószámod a listában, kérjük, írj a hello@edesvaros.hu email címre.

Kapok visszaigazolást a rendelésemről?

A leadott rendelésről minden esetben automata visszaigazoló e-mailt kell, hogy kapj. Ha nem kaptál ilyen levelet, nézd meg a SPAM mappában is. Ha így sem látsz visszaigazoló e-mailt, kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk és kollégánk ellenőrzi, hogy beérkezett-e a rendelés és küld egy visszaigazoló e-mailt.

Kérhetek HACCP tanúsítványt?

Természetesen. Ilyen jellegű igényed kérünk a rendelés leadásakor a "Megjegyzés" rovatban jelezd.

Hogyan kapom meg a számlát?

A szállításról és a kiegészítőkről e-számlát állítunk ki, amit e-mail-en küldünk ki. A cukrászdáink nagy része szintén online számláz, a cukrásztermékekről egy külön számlát kapsz. Amennyiben készpénzben fizetsz, a cukrász áruról lehet, hogy pénztári blokk készül, így ha nem szeretnéd, hogy bele kerüljön a számla a csomagba, kérjük a rendelés leadásakor a "Megjegyzés" rovatban jelezd.

Tudok-e tortát ajándékba küldeni?

Természetesen. Ebben az esetben szállítási címnek az ünnepelt címét add meg, és a "Megjegyzés" rovatba írd be, hogy a torta meglepetés lesz és az ünnepelt telefonszámát is add meg (akit csak futárunk hív majd fel, mielőtt a címre ér).

Esküvői tortát lehet nálatok rendelni?

Esküvői torta kérésed küldd el nekünk e-mailben a hello@edesvaros.hu címre. Add meg, milyen egyedi igényeid vannak, mikorra szeretnéd a tortát, hány szeletest, milyen ízesítést, milyen egyedi dekort. Ha esetleg tudsz, csatolj képet is az elképzelésről. Kollégánk körbeküldi cukrászdáinknak a kérésed és ajánlatot küldünk.

Szükséges a regisztráció?

A regisztráció nem szükséges a kívánt sütemény megrendeléséhez, de erősen ajánljuk, mert így könnyebben tudod követni a megrendelés státuszát, illetve egyéb hasznos funkciókat érhetsz el. A regisztrációnál csak pár alap adatot kell megadnod.

Mit jelent a 100% garancia?

Nálunk senki sem marad torta nélkül! Garantáljuk, hogy ha bármi probléma lépne fel (pl. a cukrászda nem készíti el, vagy tévedésből hibás tortát ad ki), akkor az általunk megadott első osztályú cukrászdák valamelyikéből a veled való egyeztetés után biztosítunk egy hasonló tortát.

Milyen alapanyagokat használnak a cukrászok?

Figyelünk és kifejezetten törekszünk arra, hogy a kínálatunkba csak és kizárólag válogatott, prémium minőségű alapanyagokból készített torták kerüljenek.

Hogyan tudok fizetni?

Az edesvaron.hu-n online tudsz fizetni a Barion segítségével, illetve a személyes átvételnél készpénzzel.

Mi az a Barion fizetési mód?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban. A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most, sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

Mit tegyek, ha közbejön valami, és nem tudok elmenni a tortáért?

Kérjük, amint tudomásodra jutott, hogy nem érsz oda a megbeszélt időpontra, jelezd a cukrászda felé. A cukrászda köteles a megbeszélt időponttól számítva 24 órán át megőrizni a tortát.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtetted a belépéshez szükséges jelszavad, kérünk, hogy írj nekünk egy emailt a hello@edesvaros.hu-ra, és amint lehet, új jelszót fogunk neked generálni, amit az első belépésnél meg is tudsz majd változtatni.

Milyen csomagolásban kapom meg a rendelésem?

Válogathatsz papírdobozaink közül vagy választhatod környezetbarát opciónkat. Ebben az esetben prémium minőségű fadobozokban szállítjuk ki a terméket, ezzel is csökkentve a környezetszennyezést.

Honnan tudhatom, hogy útközben az általam választott termék nem fog megrongálódni?

A rendeléseket speciális hűtősautóval szállítjuk ki, a lehető legprofesszionálisabb módon.

Iratkozz fel a havi hírlevelünkre!

Értesülj elsőként az újdonságokról és
oszd meg az örömteli pillanatot a barátaiddal!