Gyakran Ismételt Kérdések

Szükséges a regisztráció?

A regisztráció nem szükséges a kívánt sütemény megrendeléséhez, de erősen ajánljuk, mert így könnyebben tudod követni a megrendelés státuszát, illetve egyéb hasznos funkciókat érhetsz el. A regisztrációnál csak pár alap adatot kell megadnod.

Hogyan tudok rendelni?

Miután betetted a terméket a kosárba, kattints a kosaram gombra, majd néhány alap információ megadása után (név, email cím, szállítási hely és idő) kattints a fizetés gombra. Ezután a süteményed a kosárba kerül. A kosárra kattintás után tudod véglegesíteni a rendelést. A rendelés leadását követően a cukrászda a megadott időpontra elkészíti a rendelésed. A megadott időpontban átveheted a terméket.

Holnapra szeretnék tortát rendelni. Mi a legkésőbbi időpont, amikor rendelni tudok?

Ez attól függ, milyet szeretnél. Minden tortánál meg van adva, hogy minimum mennyi idő kell az elkészítéséhez. Ha a megadott időn belül kellene a torta, akkor írj nekünk, és megpróbáljuk megoldani, de ez nem mindig sikerül.

Miért nem tudok bizonyos időpontokra rendelni?

Ha nem tudsz rendelni egy bizonyos időpontra, akkor valószínűleg a cukrászda éppen szabadságon van, vagy nem elérhető. 

Mit jelent a 100% garancia?

Nálunk senki sem marad torta nélkül! Garantáljuk, hogy ha bármi probléma lépne fel (pl. a cukrászda nem készíti el, vagy tévedésből hibás tortát ad ki), akkor az általunk megadott első osztályú cukrászdák valamelyikéből a veled való egyeztetés után biztosítunk egy hasonló tortát.

Milyen alapanyagokat használnak a cukrászok?

Figyelünk és kifejezetten törekszünk arra, hogy a kínálatunkba csak és kizárólag válogatott, prémium minőségű alapanyagokból készített torták kerüljenek.

Hogyan tudok fizetni?

Az edesvaron.hu-n online tudsz fizetni a Barion segítségével, illetve a személyes átvételnél készpénzzel.

Mi az a Barion fizetési mód?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban. A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most, sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

Mit tegyek, ha közbejön valami, és nem tudok elmenni a tortáért?

Kérjük, amint tudomásodra jutott, hogy nem érsz oda a megbeszélt időpontra, jelezd a cukrászda felé. A cukrászda köteles a megbeszélt időponttól számítva 24 órán át megőrizni a tortát.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtetted a belépéshez szükséges jelszavad, kérünk, hogy írj nekünk egy emailt a hello@edesvaros.hu-ra, és amint lehet, új jelszót fogunk neked generálni, amit az első belépésnél meg is tudsz majd változtatni.

Hová kérhetem a kiszállítást?

Hűtősautóval történő kiszállításunkat Budapest közigazgatási határain belül bárhová kérheted. (Itt találhatod a szállítási díjainkat.) Egyedi kérés esetén kérjük, írj a hello@edesvaros.hu emailcímre.

Milyen csomagolásban kapom meg a rendelésem?

Válogathatsz papírdobozaink közül vagy választhatod környezetbarát opciónkat. Ebben az esetben prémium minőségű fadobozokban szállítjuk ki a terméket, ezzel is csökkentve a környezetszennyezést.

Honnan tudhatom, hogy útközben az általam választott termék nem fog megrongálódni?

A rendeléseket speciális hűtősautóval szállítjuk ki, a lehető legprofesszionálisabb módon.